1. TWOJE KONTO

  • W jaki sposób można dokonać rejestracji?
Wiemy, że założenie konta to spore wydarzenie. Warto jednak to zrobić, bo konto jest niezbędne, aby w pełni korzystać z cyberpunk.sklep.pl - kupować gry. Proces jest krótki i prosty (oraz bezpłatny!), ale dla rozwiania wszelkich wątpliwości przejdźmy więc przez to krok po kroku:
  1. Start - na stronie głównej w prawym górnym rogu znajdziesz ikonkę , gdzie po jej kliknięciu znajdziesz przycisk Zaloguj się.
  2. Przejście - dostaniesz możliwość zalogowania się na konto. No ale zaraz zaraz, przecież nie masz jeszcze konta!
  3. Dlatego w polu ‘Adres e-mail’ podaj swój adres e-mail i kliknij przycisk ‘Załóż konto’.
  4. Rejestracja - teraz pozostaje wpisać dane (uważaj, hasło 1234 nie jest najlepsze!), wybrać dodatkowe opcje (pamiętaj,że akceptacja regulaminu oraz przetwarzania danych osobowych jest wymagana!), założyć konto i czekać na e-mail weryfikacyjny od nas.
  5. Po odebraniu maila weryfikacyjnego możesz śmiało udać się na naszą stronę główną i zalogować się na swoje konto.
  6. Zauważ, że od teraz zamiast przycisku Zaloguj się wyświetlona jest nazwa Twojego konta. W tej zakładce możesz edytować swój profil, modyfikować ustawienia, czy sprawdzić historię zamówień.
  7. Ważne! Pamiętaj o skonfigurowaniu adresu dostawy, co możesz zrobić w ustawieniach konta w zakładce ‘Mój adres’.

  • Jak uzyskać dostęp do historii moich zamówień?

Wszystko co zamawiałeś w naszym sklepie możesz sprawdzić w zakładce ‘Moje konto’ > ‘Historia zamówień’.
Znajdziesz tam szczegóły dotyczące nr zamówienia, płatności, faktury, adresu i formy dostawy.

  • Jak dokonać zmiany hasła?

Wystarczy, że na górze strony klikniesz na przycisk Zaloguj się i na wyświetlonej stronie pod polami adresu i hasła wybierzesz opcję ‘Zapomniałeś hasła?’. Gdy pojawi się formularz, wpisz swój adres e-mail (pamiętaj, żeby zgadzał się z tym, który podałeś podczas rejestracji!) i naciśnij ‘Odzyskaj hasło’. Dalsze instrukcje, jak odzyskać hasło, otrzymasz na skrzynkę mailową.

  • Jak dokonać zmiany adresu dostawy?
Do czasu kompletacji zamówienia możliwa będzie zmiana adresu dostawy. Wystarczy, że napiszesz maila z aktualnymi danymi wysyłkowymi na adres: pomoc@cdp.com.pl.

Po określonym przez nas terminie nie będzie już możliwości zmiany adresu/formy dostawy ze względu na logistykę kompletowania zamówień do wysyłki.
Ewentualnej zmiany adresu dostawy będziesz mógł wówczas dokonać po wysyłce zamówienia, gdy otrzymasz nr listu przewozowego, kontaktując się bezpośrednio
z działem obsługi klienta firmy kurierskiej.

  • Jak zmienić zapisane dane osobowe?

Wystarczy, że na górze strony klikniesz na przycisk 'Zaloguj się' i na wyświetlonej zakładce ‘Moje konto’ klikniesz na pozycję ‘Moje dane’.

2. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  • W jaki sposób przebiega składanie zamówień?
  1. Znajdując się na stronie danego produktu możesz wybrać liczbę sztuk, a następnie dodać produkt do koszyka.
  2. W prawym górnym rogu ekranu kliknij przycisk ‘Pokaż mój koszyk’  
  3. W oknie ‘Podsumowanie koszyka” będziesz mógł jeszcze zmodyfikować liczbę zamawianych produktów lub je usunąć.
  4. Klikając dalej przejdziesz do zakładki ‘Adres wysyłki’, gdzie będziesz mógł dokonać ewentualnej zmiany adresu dostawy.
  5. W kolejnym kroku wybierz formę dostawy i zaakceptuj regulamin sklepu.
  6. W ostatniej zakładce ‘Płatność’ kliknij pole ‘Zapłać przelewem online lub kartą’, by przejść do zlecenia realizacji płatności PayU, gdzie znajdziesz dogodne dla siebie elektroniczne formy płatności.
  7. Kliknij przycisk ‘Zamawiam z obowiązkiem zapłaty’ i dokonać płatności elektronicznej.

  • Czym różni się zwykłe zamówienie od zamówienia przedsprzedażowego?

Zamówienie na Preorder oznacza zamówienie na produkt złożone przez Ciebie przed premierą (wprowadzeniem na rynek) danego produktu, które zapewnia Tobie jako Klientowi realizację zamówienia w pierwszej kolejności w stosunku do zamówień złożonych w sklepie po udostępnieniu takiego produktu.
Zwykłe zamówienie oznacza po prostu zamówienie na produktu złożone przez Ciebie, który już miał swoją premierą i jest ogólnodostępny na rynku.

  • Jak sprawdzić status mojego zamówienia?
Status swojego zamówienia możesz sprawdzić w zakładce ‘Moje konto’ klikając pole ‘Historia zamówień’.

  • Jak anulować moje zamówienie?
Aby anulować swoje zamówienie skontaktuj się z nami wysyłając zgłoszenie zawierające numer zamówienia na adres pomoc@cdp.com.pl

  • Jak przebiega proces zwrotu towaru?
W ciągu 14 dni od daty kupienia gry możesz zrezygnować z zakupu, nie podając przyczyny. Zwrot jest możliwy jedynie w przypadku gdy zakupiony produkt nie był używany
i nie był rozpakowany. Jeśli chcesz zwrócić produkt, napisz do nas na maila pomoc@cdp.com.pl składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które znajdziesz w załączniku wysłanym wraz z mailem potwierdzającym zamówienie. Następnie przygotuj paczkę i odeślij produkt na adres: Magazyn RUCH S.A. - CDP sp. z o.o., ul. Annopol 17A, 03 – 236 Warszawa.

Po odebraniu przez nas przesyłki oraz jej weryfikacji, dokonamy zwrotu środków nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy Twoje oświadczenie o odstąpieniu od umowy, przy użyciu takich samych sposobów płatności, z jakich korzystałeś w pierwotnej transakcji.

Jeśli z jakichś powodów nie będzie to możliwe, na pewno się z Tobą skontaktujemy drogą mailową lub telefonicznie, by ustalić właściwą formę zwrotu środków.

  • Jak przebiega proces reklamacji zakupionego towaru?
Jeśli z jakichś powodów zakupiony produkt okaże się wadliwy, niezgodny z opisem lub zawartą umową, będziesz mógł złożyć reklamację.
W tym celu skorzystaj z załączonego do maila potwierdzającego zamówienie formularza reklamacyjnego, który szczegółowo uzupełnij i wyślij drogą elektroniczną na adres pomoc@cdp.com.pllub wyślij wraz z produktem objętym reklamacją w dowolny sposób na adres: Magazyn RUCH S.A. - CDP sp. z o.o.: ul. Annopol 17A, 03-236 Warszawa.
Każda reklamacja będzie rozpatrywana indywidualnie, o czym poinformujemy Cię drogą mailową w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia.

3. INFORMACJE PRAWNE

REGULAMIN, POLITYKA PRYWATNOŚCIPŁATNOŚCI I DOSTAWY